tall_black

Members
  • Content count

    1,216
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tall_black

  • Rank
    2nd Team
  • Birthday 06/26/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    Sid

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    New Zealand
  1. Samuel Jackson

    LOL!!!!!!!!! i was tempted to post the same thing! well done sir
  2. Kevin Love

    well maybe ****** off was a far to strong, it was more funny than anything..that supporters of a team that as we know had struggled and been the laughing stock of the league for several years then after one respectable year were ready to throw stones at another young, struggling team
  3. Kevin Love

    man i got pretty ****** off with some people talking **** about the wolves on here pre season, taking the high and mighty after we had one decent season in the last several years. i told them then and i'll tell you again now, they have just as good, if not better, players as we did prior to acquiring zbo. they are definitely on the right track and consider that they have played 3 straight really good games short handed without ridnour, flynn and webster. they also have a massive amount of cap space. i just thought it was really s****y of people to stick their nose up at a team like that when we were that team only a few short years ago. p.s kevin love is a freak
  4. Rudy Gay Buzzer Beaters/Game Winners

    i'm pretty sure it was CJ Miles.
  5. Is Xavier Henry better than Tony Allen and/or Sam Young?

    how the hell does it even come to this? if i'm the gm and i'm responsible for drafting...I ASK THE PLAYER IF HE WOULD BE HAPPY WITH THE CONTRACT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  6. Is Xavier Henry better than Tony Allen and/or Sam Young?

    tony allen was a major bench piece on a finals team. he played 16 or so minutes every playoff game. how anyone could say that henry is better right now is mad imo.
  7. SIGN XAVIER FAST

    Sums it up right there, lol . Just when he gets some credibility and respect around the league as a guy who might just be willing to spend to put a competitive team on the floor, he goes and does this. It is SO pathetic that this is one year out from a new CBA, those few hundred thousand(jump change to MH) will cost this franchise infinitely more in terms of respect, free agency, rookie work outs and yes, even more money. Truly pathetic.
  8. SIGN XAVIER FAST

    agreed, another question...will this be affecting henry and vasquez's off season training? prohibiting them from doing things that might get them injured?
  9. SIGN XAVIER FAST

    yeah your right mate, his only escape would be sitting out a year...or playing overseas, or forcing a trade.
  10. SIGN XAVIER FAST

    yeah this is absolute horse ****!!! 2 players left unsigned and their our guys?....heisley is being a COMPLETE idiot about this...as others have said, why the **** are we the ones leading this new movement? surely we should have agreed with all other owners or better yet wait until the new cba! this is a complete joke...yeah let's see how many people want to come to memphis now and work out or play, as if enough don't already...JOKE!!!!!!!!
  11. Josh Smith

    didn't our contract offer make it that if he is traded his salary goes up? but yeah i'd love to have him here...if the FO don't plan on extending him, or flicking him off this season for some other asset then i would love it if we used zbo to get him....it was one of the biggest crimes of the millenium so far that josh smith wasn't an all star over al horford
  12. Stephen Curry is a can't miss?

    yep...media...long on speculation and lies...short on facts
  13. mihm to griz

    WTF!!?? i just heard this on nba shoot around?? what the hell? http://www.nbclosangeles.com/sports/basket...os_Angeles.html